01 juli 2019

Lansering av två nya e-tjänster

Arjeplogs kommun lanserar idag två nya e-tjänster som förenklar kontaktvägarna för er som använder er av Arjeplog kommuns tjänster: anmälan av ändrad sophämtning samt anmälan av flytt av VA- och avfallstjänster i samband med ägarbyte av fastighet.

Arjeplogs kommun arbetar för en nära kontakt med kommunens invånare och framöver är fler e-tjänster att vänta. Du hittar länken till våra e-tjänster högst upp på arjeplog.se, under länken "Självservice", eller så kan du surfa in på arjeplog.se/självservicelänk till annan webbplats.

Publicerad av: Martin Stråmo
Senast ändrad: 01 juli 2019

Information

Kommunikatör
Martin Stråmo
Tel: 0961-141 39

Obs. Har du använt sökfunktionen och hittat en nyhet? Se på datumet längst ned på artikeln för att avgöra om informationen fortfarande kan vara aktuell eller ej.

Kontakt

Öppettider
Växel: 0961 - 140 00
Mån-Fre: 8.00-17.00

Dag före röd dag:
09.00-13.00

Medborgarservice
0961-144 44
Mån-Fre: 09.00-16.00

Socialtjänsten
ifo@arjeplog.se
Mån-Fre: 09.00-16.00

Lunchstängt: 12.00-13.00
kommun@arjeplog.se